ahol időnek kereke megállt és más kerekek lendültek hozta hideget meleget kevésből eleget kelésből kenyeret

2018. december 28. 22:31 - frankchi

amikor egy barátom távozott

e világról ki igazi volt e világon.

madár, varjú. fekete szem, felejthetetlen félmosoly és az a lenézés, azt senki se tudta utánozni. 

egy azok közül, akikből nincs másik

az egy aki kiállt értem, aki verekedett volna értem, egy aki nem hagy az útszélen, amikor én szétütöm a fejem, mert részegen szaltót akarom kipróbálni egy kukának

egy az akiről én is csak másoktól hallottam a sztorijait, egy aki biztosra ment hogy kihasználja a napjait, amelyek neki megadattak

csak elhúzná a száját gúnyosan. ...igazi balkáni módra, vagy nekem az volt a balkán, a jebemtikurac fölénység

eltűntek egy másik világba és létük árnyéka űrt hagyott itt, az árnyékvilágon kivül

örökélet lángján innen, a pokol kapui után

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://1001sztori.blog.hu/api/trackback/id/tr714519866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
ahol időnek kereke megállt és más kerekek lendültek hozta hideget meleget kevésből eleget kelésből kenyeret
süti beállítások módosítása