ahol időnek kereke megállt és más kerekek lendültek hozta hideget meleget kevésből eleget kelésből kenyeret

2018. december 28. 21:30 - frankchi

a csowkszüzességem

a legszebb lány a gimiben, az angol órán mögöttem a leghátsó sorban, hangja mint legkellemesb balzsam

lédús ajkain egy betontalpnak dőlve egy halk éjszakán, miközben a diszkó benti hangjai szűrődtek ki a fák alá, egy másik diszkóból gyalog haza haza deákin keresztül után, sután bután, asse tudtam akkor hogy életem egyik legjobb pillanatait élem át

rövid ideig tartott ahogy minden találkozás rövid volt, egy-két másodperc, egy-két perc, pár váltott szó, de szerencsére a képek megmaradtak, ahol diszkó volt, de ma már nincs diszkó, sőt ott sincs már diszkó, ahol ez megtörtént, talán irodák vannak, de az ilyen dolgok nem földi dolgok, nem kötődnek helyhez

ahogy bejött a tornaterembe, a szemem sarkából figyeltem és azt hittem legémberedtem kezem ..l..aa..b.a...m talán tudod milyen 

a legjobb csaj volt a gimiben, tényleg, ez nem vita tárgya és én akin fénytörésben látni lehetett a ködben nem mint a szamarat

én tudom a nevét, nem tudom ő tudja-e az enyém.    esse sokszor érdekelt, legtöbbször én felejtem el, és legtöbbször az első 10 másodperc után

de ez a csaj olyan puha volt mint a paplan

ez a csaj tudta mit akar és tudta hogy hol van. magyarul helyén volt a szive is meg az esze is. meg a vonásai meg a vonalai. egyben volt. egy az egyben. 

csak egy szó, köszönöm :)  

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://1001sztori.blog.hu/api/trackback/id/tr5114519798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
ahol időnek kereke megállt és más kerekek lendültek hozta hideget meleget kevésből eleget kelésből kenyeret
süti beállítások módosítása