ahol időnek kereke megállt és más kerekek lendültek hozta hideget meleget kevésből eleget kelésből kenyeret

2018. december 28. 22:13 - frankchi

legrosszabb nap skicc

legrosszabb napból sok van. 

rossz volt az a nap is, amikor megtudtam, hogy egy haveromat elvitték, meg az is, amikor megtudtam, hogy nyolc évet kapott.

rossz volt az is, amikor a csajom az utcán vette a port, vagy amikor felismertem az újvári államáson a pikósokat. vagy csak már úgy néztem rájuk. mert az egyik felismeri a másikat...?

rossz volt autótolvajokkal találkozni, de még roszabb egy csajt vinni nekik a saját kérésére, le is akartuk beszélni talán, de nekem se volt nagy kedvem hozzá, mégis kétszer megtettem, hogy az ördög emlékezzen rá. vitába is keveredtünk, és ha csunyán néztek rád, akkor képzeld el milyen szemeket meresztettek egy rendszámnélküli kocsiban két frissen börtönből szabadulttal, még szerencse nálam volt a vas a zsebemben igy könnyebb lélekkel vártam mi lesz a fejlemény... 

az inkább viccesen feldobott az a rossz nap, amikor egy kopasz bmw-s szállt ki mert félreértette egy kézmozdulatomat, simán csak nem érdekelt, hogy elgyúrnak, de én odafigyeltem, kikerülöm és intettem, legyintettem, nem értem mire volt a cécó, főleg hogy az utcán kelljen lemeccselni. ott voltam, hogy még kép lépés és tényleg nincs visszaút

na mindegy, az igazán rossz napokon volt, hogy mondom ez a halálom, ma nekem az utolsó. itt a vége nincs tovább. nem lesz holnap, bekrepálok nem birom ki a világot... a sárga földig kiütve, kint játszik a Rytmus és én nem birok oda eljutni, pedig azért jöttem, hogy kicsit megrázom magam, eltilinkózok tinglitanglizok még be is szólt, amikor megjött a fehér bmw-jével, vagy nem is, én szóltam be, hogy késés van, két órát késett én meg kevertem a sört a mianeve zöld üvegben van meg a zöldet, mert társaság verődött össze és szó szót követett, pohár meg pohárt, aztán hirtelen jött a kóma

de a legrosszabb hogy még észnél vagy, tudod hogy olyan kába vagy hogy kabbekába vagy, hisz tudjátok mert itt nincs átalvás, nincs egy kis szunyi szemhunyásnyi, itt élőegyenes egyvonal van

nehogy már kimaradj a jóból, tudd csak mi a nemjó

van úgy hogy nyolc év egy rossz nap. és van hogy egy másodperc napokra nem múlik, hetekből lesznek napok, órákból másodpercek. csak az idő borul meg, bolond fejem nem állt meg. svarcba suvick 

veszteségnél nincs rosszabb. a veszteség nem múlik el, csak a mulandóság érzése marad utána. elbukott, mi örökkévalóságra hivatott.

vagy az a végetnemérő éjszaka amikor várod a Napot, de a percek rideg ólomlábakon járnak

és azok a hosszas utak, hegyes csúcsok és lankás völgyek, s cigimegállós leállók... az ördög vidékére, ahol a folyó kettéválik a városban és hattyúk rajoznak rajta

Címkék: végek
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://1001sztori.blog.hu/api/trackback/id/tr2914519834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
ahol időnek kereke megállt és más kerekek lendültek hozta hideget meleget kevésből eleget kelésből kenyeret
süti beállítások módosítása