ahol időnek kereke megállt és más kerekek lendültek hozta hideget meleget kevésből eleget kelésből kenyeret

2019. január 13. 23:18 - frankchi

holtutak

mikor már hajnal is dobna ki magából, nem talál meg az ágy magától és messze vagy a mától, ne érjen rossz kedv, ne legyél levert mert a tegnap levert, mint ilyenkor a kevert...

 

hisz tudod miből lesz csere

és mennyi a tréfa smennyi nem terefere

mi megy elevenbe

buborékossal fölöntve

mert az kihever csak kérdés hogy te is kihevered e

értem érted

kiáltsd hogy felértem! sokáig jöttem de felérkeztem. 

újra új szemekkel, s még ördöggel se szövetkeztem

ezt a napot is megértem

ami meg nem hal meg nem ölet

ami hall nem talál süket fület

ami talál az talál meg

vétlen nincs hisz mind földből vétetett

szellem az anyag elejtt, az alsón középen felső van felett

csak azt ne feledd

ki az ki veled az életed végéig s idők elejiig

ki az ki nevet mikor mosoly s úgy érzed omolj

ne legyél komoly, derűszerűn

teljen teled

is

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://1001sztori.blog.hu/api/trackback/id/tr3014560808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
ahol időnek kereke megállt és más kerekek lendültek hozta hideget meleget kevésből eleget kelésből kenyeret
süti beállítások módosítása