ahol időnek kereke megállt és más kerekek lendültek hozta hideget meleget kevésből eleget kelésből kenyeret

2018. december 28. 20:21 - frankchi

volt egy benzinkút a horvát oldalon

ahova bementem gézt keresni a kezemre, mert leégettem és aztán ott hűtöttem valami lavór vizben

mintha emlékeznék hogy volt ott egy tükör, vagy a mosdóban jártam, ja az lehetett

azokon a hegyi utakon megismételhetetelen, az nem olyan mint a cseh partok felé

hi he tetlen

vagy a keleti végek felé az erdők csapásain nyomva a pedált a német autoipar elcseszett remekében, hallgatva az avar zúgását a széllel

azok metszettek mint a penge bele a hegybe

na mindegy lényeg, h Rijekában a kórházban egy utcaszélre a tengertől az orvos megnézte, elintézte, leokézta, le voltam rendezve mehettem aztán kenőcsöt felvetem egy közbeeső városkában a következő napokban, mert az a rohadt kocsi estére elfüstölt a rijekai hegyoldalon és onnan nem volt terv

Címkék: úton
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://1001sztori.blog.hu/api/trackback/id/tr5814519734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
ahol időnek kereke megállt és más kerekek lendültek hozta hideget meleget kevésből eleget kelésből kenyeret
süti beállítások módosítása